Condicions generals

CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ

1. Objecte
1.1. Edicions Siderals, S.L. (D’ara endavant, el Prestador) responsable del lloc web, posa a disposició dels usuaris el present document, amb el qual pretén complir les obligacions disposades a la Ley 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic (LSSI-CE), i la Ley 3/2014, del 27 de març, per la qual es modifica el text refós de la Ley General para la Defensa de los Consumidores y Usuarios i altres lleis complementàries, aprovat pel Real Decreto Legislativo 1/2007, del 16 de novembre, així com informar a tots els usuaris del lloc web, respecte a quines son les condicions d’ús del lloc.

1.2. Tota persona que accedeixi a aquest lloc web i utilitzi els seus serveis, o faciliti les seves dades, assumeix el paper d’usuari, comprometent-se a l’observança i compliment rigorós de les disposicions aquí contingudes, així com a qualsevol altra disposició legal que fos d’aplicació.

1.3. Les presents condicions generals tenen per objecte regular la prestació dels serveis oferts a través del present lloc web, concretament, la venda on-line.

1.4. A continuació s’exposa el document contractual que regirà la venda dels nostres productes, a través del lloc web: www.tresportals.es. L’acceptació del present document comporta que l’usuari:
Ha llegit, entén i comprèn el que s’exposa aquí.
Que és una persona amb capacitat suficient per contractar.
Que assumeix, i accepta, totes les obligacions aquí dispostes.

1.5. Les presents condicions tindran un període de validesa indefinit i seran aplicables a totes les compres realitzades a través del lloc web del Prestador, fins a la publicació d’una nova versió de les mateixes.

1.6. El Prestador es reserva el dret de modificar qualsevol tipus d’informació que pogués aparèixer al lloc web, sense que hi hagi obligació de preavisar o posar en coneixement dels usuaris d’aquestes modificacions, entenent-se com a suficient la publicació al lloc web del Prestador.
1.7. En aquest sentit, es recomana la revisió periòdica de les presents Condicions generals.

1.8. El Prestador es reserva el dret a denegar o restringir l’ús i/o accés al lloc web d’un usuari davant l’incompliment de les presents condicions generals sense dret a rebre cap compensació ni indemnització.

1.9. El Prestador no guarda còpia electrònica del contracte, guardi o imprimeixi el resum de la seva compra.

2. Identitat de les parts
2.1. Per una part, el Prestador, identificat més amunt, i per l’altra, l’usuari, registrat al lloc web i que serà responsable de la veracitat de les dades personals facilitades al Prestador.

3. Disponibilitat
3.1. Les existències dels llibres són limitades i la seva aparició a la web no implica disponibilidad, si bé s’intentarà indicar-ne l’estoc de manera habitual. En el cas de no disposar del llibre sol·licitat, el Prestador es posarà en contacte amb vostè per informa-lo al respecte.

4. Procediment de contractació
4.1. El procediment de contractació podrà ser realitzat en idioma castellà o català. En cas que es pogués dur a terme en un altre idioma, serà indicat abans d’iniciar el procediment de contractació.

4.2. Durant el procés de contractació s’anirà informant dels diferents passos a seguir i es podran modificar les dades introduïdes, si fos necessari. Els diferents passos del procés de compra són els següents:

4.3. Registre de client: El client es registra omplint en un formulari les seves dades personals, donant-se d’alta al sistema amb una clau determinada per ell mateix. Un cop enviades les dades, rebrà al seu correu un e-mail amb un enllaç per poder completar l’alta com a usuari registrat.

4.4. Cistella de la compra: El client degudament identificat navega per la nostra botiga incorporant a la seva cistella de la compra aquells articles que desitja comprar. En qualsevol moment pot consultar el contingut de la cistella i retirar-ne els articles que desitgi, editant la cistella.

4.5. Un cop seleccionats els articles a adquirir, haurà d’optar per la forma de pagament oportuna.

4.6. A continuació se l’informarà de la forma d’enviament.

4.7. Es mostrarà un resum dels articles de la comanda, amb l’import total i el corresponent desglossament, incloent impostos i despeses d’enviament, que s’acceptarà.

4.8. Un cop realitzat el pagament corresponent a través de la corresponent passarel·la de pagament bancària, si es paga mitjançant targeta de crèdit, es comunica la finalització del procés de compra, amb una pantalla on s’inclou el detall de la compra realitzada. I, en tot cas, també es remet un mail de confirmació/resum de la compra realitzada.

5. Modalitats de pagament
5.1. Disposem de les següents modalitats de pagament: Targeta de Crèdit.

6. Preus
6.1. Els preus dels productes exposats al lloc web inclouen l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA) que, en el seu cas, és procedent aplicar (4%). Es troben expressats en Euros (€).

6.2. Les compres que hagin de ser entregades dins del territori de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea estaran subjectes a IVA.

6.3. Les compres que hagin de ser entregades en territoris d’estats no membres de la Unió Europea, Canàries, Ceuta o Melilla estaran exemptes d’IVA.

6.4. En els enviament realitzats a països no pertinents a la Unió Europea, el Prestador no assumirà les despeses corresponents a impostos i aranzels duaners propis de cada país.

6.5. Els preus aplicables a cada producte seran els publicats en el lloc web o oferts en forma d’ofertes i promocions en el lloc web o en banners, comunicacions comercials del Prestador, etc.

6.6. La factura s’entregarà juntament amb la comanda realitzada.

7. Enviament
7.1. Despeses d’enviament:
Aquest càlcul es realitza en base a les variables següents:
País de destinació: la destinació de l’enviament influeix en el preu segons les tarifes que ens marquen els operadors logístics.

7.2. Forma d’enviament:
MRW exprés nacional: Entre 48 i 72 hores.
DHL exprés internacional: Entre 3 i 8 dies.

7.3. Compres especials:
Canàries, Ceuta i Melilla
Les compres a territoris que es troben fora de la península compten amb unes condicions especials tant en despeses d’enviament com en impostos en duanes si superen un volum específic. És per això que no realitzem enviaments a aquestes zones a través de la nostra web.
Per aquests casos, et proposem que si resideixes a les Canàries, contactis amb el distribuïdor de la zona, que et facilitarà la compra dels teus llibres preferits a un cost més òptim. Prem aquí si resideixes a les Canàries.
Per a Ceuta i Melilla, et recomanem consultar els nostres títols a todostuslibros.com, on podràs conèixer en quines llibreries es troben disponibles. També pots acudir a plataformes digitals per fer la compra.

8. Dret de desistiment / Devolucions.
Dret de desistiment:
8.1. Vostè té dret a desistir del present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació.

8.2. El termini de desistiment expirarà al cap de 14 dies naturals del dia que vostè o un tercer per vostè indicat, diferent del transportista, va adquirir la possessió material dels bens.

8.3. El dret de desistiment indicat no serà vàlid en la compra de llibres electrònics.

8.4. Per exercir el dret de desistiment, vostè haurà de notificar-nos a la nostra adreça Tres Portals, C/ Ribera nº 5, baixos 1ª, 08008 Barcelona – info@tresportals.com, la seva decisió de desistir del contracte a través d’una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal o correu electrònic).

8.5. Podrà utilitzar el model de formulari de la web, tot i que el seu ús no és obligatori.

8.6. Per complir el termini de desistiment, n’hi ha prou amb què la comunicació relativa a l’exercici per part seva d’aquest dret sigui enviada abans que venci el termini corresponent.

Conseqüències del desistiment:
8.7. En cas de desistiment per part seva, li retornarem tots els pagaments rebuts per part seva, incloses les despeses d’entrega (amb l’excepció de les despeses addicionals resultants de l’elecció per part seva d’una modalitat d’entrega diferent a la menys costosa d’entrega ordinària que oferim) sense cap demora indeguda i, en tot cas, amb el termini màxim de 14 dies naturals a partir de la data en què se’ns informi de la seva decisió de desistir del present contracte.

8.8. Procedirem a efectuar el reemborsament utilitzant el mateix mètode de pagament que vostè hagi utilitzat per a la transacció inicial, a no ser que vostè hagi expressat de manera expressa el contrari; en tot cas, no incorrerà en cap despesa com a conseqüència del reemborsament.

8.9. Vostè haurà de tornar-nos o entregar-nos directament els bens a Tres Portals, C/ Ribera nº 5, baixos 1ª, 08003 Barcelona, sense cap demora indeguda i, en qualsevol cas, amb el termini màxim de 14 dies naturals a partir de la data en què ens comuniqui la seva decisió de desistiment del contracte. Es considerarà complert el termini si efectua la devolució dels bens abans que hagi conclòs el termini.

8.10. Vostè haurà d’assumir el cost directe de la devolució dels bens.

8.11. Només serà vostè el responsable de la disminució del valor dels bens, resultant d’una manipulació diferent a la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels bens.

8.12. Podrem retenir el reemborsament fins haver rebut els bens, o fins que vostè hagi presentat una prova de devolució dels mateixos, segons la condició que es compleixi primer.

9. Obligacions de l’usuari
9.1. L’usuari haurà de fer-se plenament responsable del tractament confidencial i de la custòdia adequada de les contrasenyes de què disposi, evitant l’accés a les mateixes de terceres persones no autoritzades.

9.2. Per a la contractació de serveis oferts a través del present portal web, se sol·liciten una sèrie de dades a l’usuari. La finalitat de la petició mencionada és fer possible aquesta contractació i executar el servei contractat en les condicions degudes.

9.3. Al respecte, l’usuari es compromet que les dades sol·licitades i declarades siguin vertaderes, completes i precises, i es compromet, així mateix, a notificar al Prestador qualsevol canvi que afecti els mateixos el més aviat possible per evitar els problemes que poden derivar-se en cas que el Prestador disposi de dades incorrectes o desfasades.

9.4. El client es compromet a possibilitar l’entrega de la comanda sol·licitada facilitant una adreça d’entrega en què pugui ser entregada la comanda dins de l’horari habitual d’entrega de mercaderies (de dilluns a divendres de 20 a 13:30 i de 16:00 a 18:00h). En cas d’incompliment per part del client d’aquesta obligació, el Prestador no tindrà cap responsabilitat sobre l’endarreriment o impossibilitat d’entrega de la comanda sol·licitada.

10. Comunicació d’incidències.
10.1. En cas que tingui alguna incidència relacionada amb el servei, ja sigui abans o després de la compra realitzada, podrà contactar amb nosaltres a info@tresportals.com.

11. Clàusula de salvaguarda
11.1. La possible invalidesa o ineficàcia d’una o diverses clàusules de les presents condicions generals, deguda a qualsevol causa, no determinarà la invalidesa o la ineficàcia del seu conjunt, que romandrà vigent i eficaç per a totes les altres clàusules.

12. Legislació i jurisdicció
12.1. La llei aplicable en cas de disputa o conflicte d’interpretació dels termes que conformen aquestes Condicions d’Ús, així com qualsevol qüestió relacionada amb els serveis del Portal, serà la llei espanyola.

12.2. Per a la resolució de qualsevol r controvèrsia que pogués sorgir en ocasió de l’ús del Portal i els seus serveis, les parts acorden sotmetre’s a la jurisdicció de jutges i tribunals del domicili de l’usuari, o el que, en cada cas, estableixi la normativa en matèria processal i/o de consumidors i usuaris.